Jeżeli mamy chęć na coś słodkiego, możemy sięgnąć zarówno po słodycze

Jak i po zdecydowanie zdrowszy i często smaczniejszy wariant, jakim są owoce, które są bardzo zdrowe
W ciągu dnia mogą wystąpić sytuacje stresowe, na jakie wielu z nas reaguje koniecznością zjadania rozmaitych smakołyków Z reguły są to różnego typu słodycze, które w nadmiarze mogą nie być najkorzystniejszym wyjściem.

Jednak rzecz jasna wszystko może być dobre, jeżeli będziemy używać tego w odpowiednich ilościach.

Ten aktualny artykuł (http://dobromir.eu/) zafascynował Cię tak bardzo, że czujesz ochotę na następne? Niezwykle nas to cieszy. W takim razie wejdź w podany link.

Między posiłkami można oczywiście konsumować wafelki czy rodzynki sułtańskie, aczkolwiek warto robić to z głową. Można także wypróbować nowe smaki czy też produkty będące zamiennikami takie jak chociażby stewia w płynie zamiast typowego cukru kryształowego.

cukier

Autor: Personal Creations
Źródło: http://www.flickr.com

Stewia to roślina, którą można spożywać w postaci suszonych albo świeżych liści, choć z reguły występuje w formie proszku lub tabletek.

Czasem ciężko jest odnaleźć istotnie użyteczne źródło (http://hydro-gaz.pl/czy-mozna-zamowic-skrzynke-gazowa-na-wymiar/), więc jeśli zainteresował Cię omawiany wpis, to śmiało kliknij ten link.

Warto spróbować produktu dodając go czy to do herbaty, czy do ciasta albo żuć liście stewi.

Nierzadko mamy po prostu ochotę na coś słodkiego i ciężko oprzeć się pokusie, żeby rzeczywiście nie sięgnąć po wafelka czy cukierka. Z drugiej strony nie ma w tym nic złego, jeśli będziemy zajadać się z umiarem. Warto także szukać zamienników w stosunku do słodyczy. Doskonałą alternatywą są oczywiście owoce. Wiele z nich jest naturalnie słodkich, w związku z czym możemy spożywać je w większych ilościach.

Są przy okazji bardzo zdrowe. Dieta oparta na owocach jest na pewno lepszym wariantem niż zajadanie się ciągle słodkościami. Wystarczy odpowiednio przyzwyczaić organizm i wyrobić sobie nawyk zjadania owoców po każdym obiedzie. Tego rodzaju „przekąsek” nigdy nie za wiele i tyczy się to zarazem dzieci, jak i dorosłych.