Bannery wielkogabarytowe w połączeniu z nowatorskimi projektami na przedstawienie graficzne mogą dać pozytywne wyniki.

Prawidłowe zrealizowanie kampanii wyborczej przymusza aspirującego do wykorzystania środków, które polepszą efektywność jego przedsięwzięć. Dające dobre wyniki w tej batalii będzie użycie plakatu, billboardu czy innej formy reklamy zewnętrznej jak np. banneru. Afisz jest pierwszym ze szczególnie klasycznych narzędzi rywalizacji wyborczej.

X-baner reklamowy

Autor: banery-druk.net
Źródło: banery-druk.net

Zanim kandydat postanowi o drukowaniu plakatu w konkretnym wymiarze, musi wcześniej mieć świadomość, gdzie będzie on naklejany. Zbyt duży lub zbyt podłużny plakat, może po powieszeniu stać się nieczytelny. Należy podkreślić, że warto opłacić umieszczenie plakatu niż wieszać go na bezpłatnych tablicach ogłoszeniowych, ponieważ żywotność na płatnych słupach dłużej się utrzyma.

Z powodzeniem plakat kandydata można przełożyć na twardy brystol i zawiesić na słupach oświetleniowych, oczywiście po uprzednim opłaceniu. Dobrym miejscem może być okno wystawowe. Z praktyki wynika, że im mniejsza miejscowość tym łatwiej przekonać zarządcę do bezpłatnego powieszenia plakatu. Kampanię wyborczą, odmiennie prowadzi się w stolicach województw a w odmienny sposób w małych miejscowościach i na wsi.

Dawniej fachowcy od kampanii wyborczych, zabraniali aspirującym rozwieszania bilbordów. Obecnie, rozwiązanie to stało się powszechne w użyciu i jest bardzo efektywne w walce wyborczej i pewnym instrumentem reklamy, w szczególności w dużych miastach.

Na wsi i w niewielkich gminach, billboardów zwykle nie ma a jeśli je zobaczymy to wyłącznie na stacjach paliw lub przy wyjazdach z drogi krajowej. Bannery to instrument kampanii wyborczej, którego nie zastąpi ani billboard ani plakat. Jest bardzo przydatny w miastach o przeciętnej liczbie mieszkańców. Zobacz: kliknij w to.

fotografia reklamowa

Autor: Elvert Barnes
Źródło: http://www.flickr.com

Bannery wielkogabarytowe z fotografią kandydata, można umieszczać na posesjach w atrakcyjnym miejscu, u znajomych lub innych miejscach wynajętych od ich właścicieli. Jest prosty w montażu i z łatwością zdejmiemy go po skończonej kampanii wyborczej . Wytworzenie tej formy reklamy oraz wydatki wynajęcia terenu, pod zawieszenie banneru jest dość niedrogim przedsięwzięciem.