Jak ćwiczyć, żeby widzieć efekty? Jakie ćwiczenia są najlepsze?

Może być tak, iż chodzimy na siłownię już od jakiegoś czasu, ale ciągle nie widzimy rezultatów. Albo zdarza się czasami, iż co prawda nabraliśmy masę mięśniową w niewielkim stopniu, natomiast to niestety koniec. Sporo ludzi z tego powodu popada we frustrację nie mając pojęcia, co robią źle. Wydaje im się, iż cały wysiłek idzie na nic, przez to też wiele osób się poddaje. Tymczasem istnieją sposoby, w jaki sposób sobie z tym radzić, trzeba tylko wiedzieć o ważnych wskazówkach.

Należy nie zapominać o nadwyżce kalorii, jaka jest niezbędna podczas budowania masy mięśniowej. Trenując regularnie na siłowni nie możemy zapominać o dziennym zapotrzebowaniu na kalorie. Bez tego nie będziemy w stanie nic zbudować, tym bardziej jak zdecydujemy się na trening siłowy, to powinniśmy rzeczywiście pamiętać o odpowiedniej ilości kalorii. Nie ma sensu szukać jakiegoś cudownego sposoby na przybranie masy, ponieważ coś takiego po prostu nie istnieje – ćwicz i trenuj codziennie . Jeśli ktoś obiecuje, iż w ciągu miesiąca możemy zostać kulturystą, to takie deklaracje można włożyć między bajki.

trening

Autor: brett jordan
Źródło: http://www.flickr.com

Budowanie masy mięśniowej opiera się na odpowiednich, regularnych treningach, do tego bardzo ważna jest właściwa dieta. Do tego często pomagają inne środki, to znaczy sterydy anaboliczne cykle, ale nim się na to zdecydujemy musimy skonsultować się z odpowiednią osobą, która będzie nam mogła doradzić. Zawsze opłaca się dawać z siebie wszystko. Nie może istnieć żadna taryfa ulgowa. Jeżeli już zdecydowaliśmy się na wizytę na siłowni, to nie powinniśmy tracić czasu na jakieś wątpliwości lub wymówki. Co więcej, z każdym kolejnym treningiem można dawać z siebie wciąż więcej, dzięki temu łatwiej pokonać swoją niechęć – poznaj porady dot. siłowni na Buduj Mase .

Nie znaczy to, żeby przesadzać, tak więc należy skończyć serię, kiedy już czujemy, że nie damy rady. Jeżeli chcielibyśmy naprawdę zbudować prawdziwą masę mięśniową, powinniśmy przyzwyczaić się do treningów z większym obciążeniem. Podnoszenie dużych ciężarów pomoże nam w otrzymaniu wymarzonej masy mięśniowej. Mniejsze obciążenie jest dobre na starcie, ale jeśli chcielibyśmy naprawdę przybliżyć się do wyglądu kulturysty trzeba nie zapominać o zwiększonym obciążeniu.