
Plakat naklejony na billboardzie musi być prosty, a jego kompozycja przemyślana. Dobrze jest ograniczyć ilość słów, by każdy miał możliwość przeczytać cały przekaz, np przeczytaj na ten temat. Ma znaczenie też odpowiedniej wielkości czcionka oraz jasne kolory, jakie łatwiej utrwalają się w pamięci. Sukces wielokrotnie odnoszą billboardy z elementem zaskoczenia – np. nieoczekiwaną grafiką.
Dobrze też stawiać na humor, gdy tylko nasze produkty albo usługi dają się zareklamować w żartobliwy sposób. Jeżeli nie – musimy użyć innych elementów.
Odnajdziesz tu bez dwóch zdań szczegółowe omówienie (www.disc-polska.pl/testy-kompetencji/) takiego tematu, zatem trzeba je szczegółowo przeczytać. Poznasz wtedy dużo wartościowych informacji.
Zanim podejmiemy decyzję o umieszczeniu zaprojektowanej reklamy na billboardzie, musimy wydrukować ją oraz starannie się jej przypatrzeć, aby sprawdzić czy nigdzie nie popełniliśmy błędu oraz czy wywołuje zaciekawienie, jakiego się spodziewaliśmy.
Nie sprawdzają się także za jasne kolory, tym bardziej, że jeśli użyjemy gorszej jakości farby, szybko wyblakną, przez co nic nie będzie widać. Gdy wykorzystasz niniejsze wskazówki, z pewnością możesz liczyć na efekt, jakiego oczekiwałeś. Najistotniejsze to odpowiedni projekt, toteż dokładnie rozważ każdy jego szczegół.